Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
(Evdokia Michael)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93389 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
(Andrea Houzarová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gixfqc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
(Šárka Šrůtová)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//dlib46// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
(Miroslav Šebesta)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69841 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma