Theses on the same topic (having an identical keyword):
Hofstedeho, kulturní, dimenzeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
(Nikola Pospíšilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79645 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
(Marie Soukupová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80585 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
(Ondřej KNĚŽOUR)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zj33fe// | Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
(Adéla Vacková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Generační marketing
(Nicole Kořínková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4v4a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
(Eliška Nezkusilová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7bl0i4// | Podniková ekonomika / Management služeb | Theses on a related topic
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Vilém Kopal)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ros9o/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
(Michaela Vejsadová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78839 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
(Nina Jeřábková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92175 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic