Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané společnosti
(Vivienne Makumbirofa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81344 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
(Jakub Žďárský)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7v38cn// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
(Josef Cach)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83307 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Brand identity
(Vojtěch Vejlupek)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//8w1aqr// | Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
(Petr Mareš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/petg3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Štěpán Pleyer)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lzdj7s// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma