Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Postavení ČR v mezinárodním CR: cenová konkurenceschopnost
(Martin Čurda)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1h92/ | Management měst a regionů / | Theses on a related topic
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu veřejné správy (obcí)
(Zuzana Szabová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rlqvl/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic
Cestovní ruch Litoměřicka
(Iveta HEJDUKOVÁ)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//gdo5um// | Geografie / | Theses on a related topic
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Theses on a related topic
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Marketing privátních značek
(Nicole Kobrlová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yar60/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Online marketing vybrané firmy
(Zuzana Košarišťanová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i8qvz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
(Kateřina Valigurová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/sat2x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Theses on a related topic
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic