Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
(Jan Ziegelbauer)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52476 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
(Kateřina Katrňáková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bbrt8z// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Lucie ŠEFČÍKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//mkfgfg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Radek MIXAN)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zg7qqr// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Zdeněk BLAŽEK)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//bavq8w// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Michaela KŘEMENOVÁ)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//yfsfgs// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Tereza KOVANDOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//il2nn3// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Adriana KATRUŠINOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//oqt4eo// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
(Jana PAŘÍZKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//bmnzm7// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
(Lucie SAMCOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//58t02c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma