Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
orchestry, hudební, soubory, marketing, (obecně)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing
(Nikola Svrčková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73904 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Instrumentální soubory na Základní umělecké škole v Bystřici nad Pernštejnem
(Klára Hloušková)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7777 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - hudební výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Akordeonové orchestry a ansámbly v českém prostředí od 2. poloviny XX. století
(Eva Rathouská)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/epjz5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Slovenské komorní orchestry
(Katarína Mikšíková)2014, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8089 | Hudební umění / Housle | Práce na příbuzné téma