Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

audiovizualita, počítačových, her

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her
 (Zdeňka BOŘÍKOVÁ)

2016, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//99gw6b// | Učitelství pro střední školy / VVJ | Práce na příbuzné téma

Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her
 (Zdeňka BOŘÍKOVÁ)

2016, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//99gw6b// | Učitelství pro střední školy / VVJ | Práce na příbuzné téma

Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her
 (Zdeňka BOŘÍKOVÁ)

2016, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//99gw6b// | Učitelství pro střední školy / VVJ | Práce na příbuzné téma

Didaktické aspekty argumentačních her s historickou tematikou zasazených do virtuálního prostředí
 (Jan Mottl)

2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM6678 | Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - dějepis, Učitelství pro střední školy - informatika | Práce na příbuzné téma

Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
 (Adam KOHOUT)

2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//oo2sjf// | Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / TchVs-AJs | Práce na příbuzné téma

Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
 (Adam KOHOUT)

2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//g7f5r4// | Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / TchVs-AJs | Práce na příbuzné téma

Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
 (Vlastimil Peer)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91688 | Matematické metody v ekonomii / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma

Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
 (Kateřina Biličková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t864e/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
 (Andrej Thurzo)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/imu6h/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
 (Jaromil VEJMOLA)

2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//wnibbq// | Ekonomická a regionální geografie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)