Theses on the same topic (having an identical keyword):
ReklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
(Irena Míková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
(Irena Míková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Reklama v rozhlasovém vysílání
(Jan FALTÝNEK)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//apbm8u// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Theses on a related topic
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
(Irena Míková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//koum3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
(Vendula Konvičková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fopmem// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Optimální působení na percepci spotřebitele v komunikační strategii
(Markéta Holatová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b2ltn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
(Barbora Jančeová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fekkd/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic