Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
(Štěpánka Peterková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f0nnc/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
(Ulyana Shemetova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ioc85/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura jako marketingový nástroj
(Jana Hůlová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1jne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v prostředí startupu
(Marie Fajstavrová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okpje/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí ve firemním prostředí
(Filip Dusil)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/r4eea/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
(Michaela Stejskalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
(Kateřina Novotná)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27883 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Inovace firemní reklamy pro Procentrum Design, s.r.o.
(Adéla Hamplová)2019, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//l4en59// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma