Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Výzkum trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
(Tereza KOLINGEROVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zorcsk// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení cenové strategie výrobního podniku
(Lucie Lučanová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84800 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení cenové strategie v konkrétním podniku
(Veronika Zamišková)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84692 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh cenové strategie státního zámku
(Veronika Rybková)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85848 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum
(Stanislav Lang)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/alcw6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
(Richard Vereb)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//s84sua// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma