Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
(Magdalena Pecníková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a7tuty// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
(Gabriel Práczel)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ahfjdb// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
LGBT motivy v reklamě a jejich vnímání spotřebiteli
(Monika Liebezeitová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88852 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právně reprobované motivy v reklamě
(Alice Nytrová)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o6eek/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Pohádkový motiv v reklamě
(Krystyna Urbánková)2013, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qbv9fe// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
(Jana Kovářová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//090830// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ženy a sexismus v české reklamě
(Nikola Vilímková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j4731/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v reklamě
(Petra Jílková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hk51m7// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma