Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
(Nela Luňáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma