Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RadegastKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
(Tereza Šmídová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69156 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
(Gaurav Ashok Pandit)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//arsfpj// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
International Brand Promotion Strategy
(Taras Dziuba)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/doju3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
(Aneta Teichmannová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110762 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
(Daniel Brom)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46768 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
(Jan Volný)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49372 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky na trhu piva
(Tomáš Otevřel)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143609 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza značky na trhu piva
(Štěpán Gryc)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146719 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
(Aneta Teichmannová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma