Theses on the same topic (having an identical keyword):
módní značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
(Huda Abdulla)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//3txcrw// | Marketing / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
(Kristýna Kovářová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fy7vuf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice
(Andrej Melnyk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77017 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
(Zita Mickertsová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117953 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
(Martina Svobodová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8n4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic