Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spokojenost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CUSTOMER SATISFACTION
(Sai Sivasankaran Palani)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3zn7p8// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
(Dominique Ellen Michaela Futterer)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma