Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
(Zuzana Nováková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rxp7w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
(Dominika Lakomá)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f5vwxy// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků
(Martin Chalánek)2013, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/sty8jq/ | Marketing a management / | Práce na příbuzné téma
Aplikace nástrojů designu služeb na vybraný hudební festival
(Jana BUBNOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yyu6bz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
(Martina Janků)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h46s4j// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing - cross-cultural study
(Tuan Vu Dao)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tegrf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma