Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití značky
(Filip Azer)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
(Diana Fašangová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
(Eliška Dokulilová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michal Mácha)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/quga4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Housková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/unruo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Anna Buštová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma