Theses on the same topic (having an identical keyword):

věrnostní program

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 » (total: 36 theses)
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
 (Ekaterina Sorokina)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3jc05g// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic

Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
 (Ondřej Heimerle)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Theses on a related topic

Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
 (Tereza Málková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Theses on a related topic

Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
 (Barbora Klánová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 » (total: 36 theses)