Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
(Adam Molin)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//wejj44// | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Call centrum na platformě Asterisk
(David Rykala)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
(Adam Molin)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
(Josef ZAVŘEL)2011, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bdx369// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace privátní IP telefonní sítě na bázi open source ústředny.
(Michal Mátl)2010, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/78942 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Call centrum na platformě Asterisk
(David Rykala)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Emulační model IP telefonní infrastruktury pro výuku
(Richard Mlčoch)2017, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/119075 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma