Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Luxusní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
(Šárka Hroníčková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b51l42// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Marke Bübchen
(Hana HOLÍKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ov2hzw// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
(Kristýna Pecková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q4hf0w// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing of an alcoholic drinks brand
(Lucie Dagmar Hůzová)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4umq1e// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma