Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
(Magdalena Pecníková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a7tuty// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Detekce agresivních emocí pomocí EEG při hraní počítačových her
(Eva MATUCHOVÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//7w5icv// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
EEG aktivita během emoční stimulace
(Jana HOROVÁ)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//01685t// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza emocí při čtení mapy a řešení prostorových úloh
(Adam PÁTEK)2017, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xpolzs// | Geografie / Geoinformatika | Práce na příbuzné téma
Detekce emocí v biosignálech
(Šárka KLÍMKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//tr6bak// | Inženýrská informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma