Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Myšlení a reklama
(Nikola Uramová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnp9g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
(Jana Konečná)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//63q9nb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v televizní reklamě
(Lenka Sedláčková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
(Denisa Voráčková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x144m1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Motiv strachu v povídkách Edgara Allana Poea
(Lucie Kořínková)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12879 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Motiv strachu v sociální reklamě
(Cynthia Mitevová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kryhug// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání motivu strachu v televizní reklamě
(Sabina Mrštinová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w90cx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
(Libuše Kalkus Kameníčková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pdf61o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motív strachu v sociálnej rekalme
(Júlia Stachová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jot1br// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma