Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
porušení autorského právaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vybrané otázky trestněprávní ochrany autorského práva
(Zdeněk Jiří Skupin)2019, Rigorózní práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jyz7o/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Příslušnost a rozhodné právo v řešení sporů z porušení autorských práv prostřednictvím internetu
(Diana URBÁŠKOVÁ)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5mvfh4// | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Parodie a porušení autorských práv
(Eva Knirschová)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cwia6/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
(Jan Kolář)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rxngwh// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Teoretická část: Postava vyšetřovatele v současném českém kriminálním filmu Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
(Radim Svoboda)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wvnzyq// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
(David Schwarz)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u8dz4x// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
(Michal Bouška)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vm7z1v// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Vyprázdněná narace a transcendentní styl ve filmech Lidskost a Jezero 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
(Jakub Zvoníček)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7wluca// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Reform in the EU copyright law: Copyright in the Digital Single Market: Directive Aims, Reasons and Impacts on Affected Subjects
(Martino De Faccio)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85743 | Evropská ekonomická integrace / | Práce na příbuzné téma
Stud i um aneb Herec jako autor - čeho?
(Eliška Vocelová)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/kwjrx/ | Dramatická umění / Činoherní herectví | Práce na příbuzné téma