Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
(David Novák)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tnxgx8// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
(David Novák)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tnxgx8// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
(Žaneta Píšová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lwq6n/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy v retailu
(Linda Vithová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/l8gai/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Andrea Skopalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Lenka Skálová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
(Kateřina Hálová)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v8172k// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Monika Masojídková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/at9ht/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma