Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
(Marcela Májová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50047 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
(Matěj Zeman)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37364 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
(Jiří Joukl)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37365 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
(David Cingroš)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81440 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
(Marcela Májová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50047 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost
(Tomáš Kozák)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//5wym46// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
(Tereza Smužová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/iln8j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
(Marcela Májová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50047 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
(Andrii Ponomarenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82041 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma