Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
%C4%8Cesk%C3%A1 RepublikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pilsner Urquell jako významný fenomen vnímání České republiky
(Filip Trousil)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38147 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
(Michal Šálený)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69554 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
(Sophie Marienka Vasak)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50198 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Pilsner Urquell Breweries- History and Modern Development with Practical Analysis
(Hana MAROUŠKOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ovqy6j// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s.
(Markéta BEZEMKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5pd13s// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
(Daniel Seman)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma