Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Building a personal brand on social media
(Robin Curtis)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82816 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Osobní brand
(Martin Šindelář)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//perepv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
(Anna Pangrácová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/savbc/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
(Lukáš Duben)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50620 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
(Matyáš Batěk)2021, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//e6w0ei// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
YouTube a jeho využití pro podnikatelskou praxi
(Tuan Truong Anh)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88473 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
(Jan Kotlář)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hgm3hy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma