Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
(Dávid Srna)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//19w68o// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
(Rebeca Czempielová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143504 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
(Lukáš Lakomý)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//affwqm// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
(Ivana Čecháková)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ce726q// | Humanitní studia / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
(Natálie Režná)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149358 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na školní děti
(Jan Kostka)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ketcw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hudba a paměť: Vliv poslechu hudby na množství zapamatovaných a následně vybavených slov
(Tereza Hrušková)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wyzqg/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma