Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Škoda AutoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama jako etický problém 21. století
(Andrea BARTÍKOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h7ax2r// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Reklama a děti/dospívající
(Petra Pichová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l322f/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Michal Moravec)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w2y03/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Pavel Drabina)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzf7z/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Darina Hlavicová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dk7f8/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Integrace České republiky do světové ekonomiky na příkladu mezinárodního podnikání společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Anna Rudnitskaya)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/knh1q/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
A feasibility study for commercial Aquaponics for Pune district
(Anant Kamble)2022, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//chzcbt// | Master of Business Administration / | Práce na příbuzné téma