Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nová média a performativní aspekty umění a výtvarné výchovy
(Zuzana Klosová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nnnbr/ | Učitelství pro střední školy / Vizuální tvorba Výtvarná výchova | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Aldiyar Rakhmetov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/va31p/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Minh Chau Nguyen)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yeypb/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing - cross-cultural study
(Tuan Vu Dao)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tegrf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing in various cultural and social settings
(Valeriya Andrushchak)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xewbc/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketing Transcreation: Considering Cultural Nuances
(Barbora Beňová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qcr1v/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Absence kulturni advokacie v procesu zlepseni existence zive kultury
(Michaela Rašovská)2015, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/itkie/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma