Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
(Marie Neubauerová)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/vjqep/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybrané společnosti
(Alena Csölleiová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/yz7fz/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Michal Žila)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/o3qys/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Natálie Bechyňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3gj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
(Andrey Rybalka)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ic21o/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
(Vendula Chvílová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ql4nu/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma