Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
(Monika DAVIDOVÁ)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//tqie43// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Martin Kot)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pykxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Monika Slavíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje
(Žaneta Potecká)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hmsf5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
(Kristina Šrainová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p23u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
(Eva Svašková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2pef/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
(Gabriela Šírová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//iaexv9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
(Lucie Vlachová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aqrn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
(Lucie Blažková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//4rgjnz// | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
(Gabriela Šírová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//iaexv9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma