Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
"Z bláta do louže, aneb keramická tvorba ladí s přírodou" Návrh a realizace výtvarných činností pro děti předškolního věku zaměřených na práci s keramickým materiálem s výstupem do exteriéru
(Marie UHLÍŘOVÁ)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yocaap// | Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy | Práce na příbuzné téma
Land Art a jeho význam při práci s mentálně postiženými osobami
(Pavel KŘIČEK)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//du8q1j// | Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp. | Práce na příbuzné téma
Zkušenosti lektorů s prvky dramaterapie aneb Lze propojit kreativně-expresivní psychoterapii uměním s pedagogikou?
(Jan Ráž)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uccs4/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
(Daniela Ludvíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51112 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
(Ludmila Ptáčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//suiz5r// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
(Evelina Sizikova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33864 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma