Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rebranding a repositioning vybrané značky
(Gabriela Horáková)2016, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/115r7q/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Rebranding a repositioning vybrané značky
(Gabriela Horáková)2016, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/115r7q/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Vliv obchodní značky na cenu zboží.
(Alžbeta Theiszová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/puf82/ | Ekonomické teorie / Ekonomie | Práce na příbuzné téma