Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chov%C3%A1n%C3%AD%20spot%C5%99ebitel%C5%AFKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38958 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
(Nataša Savić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
(Krystyna Kolnobrytska)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76704 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma