Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
chování spotřebitelůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
(Stephanie Aduku)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ajsfz/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
(Iuliia Dubrovna)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfcve/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
(Krystyna Kolnobrytska)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76704 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma