Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kolové nápojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
(Minh Thu Pham)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83980 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích
(Jiří Gajdušek)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102049 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
(Aneta Nováčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31296 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma