Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
(Tereza Matějíčková)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fky8o/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Theses on a related topic
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
(Lenka Bělašková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rgiy3/ | Filologie / Italský jazyk a literatura | Theses on a related topic
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f5ouq/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n83ws/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Theses on a related topic
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
(Tereza Matějíčková)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fky8o/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Theses on a related topic
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Theses on a related topic
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
(Lukáš Kossakowski)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79470 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Označování reklamy na sociálních sítích a reakce příjemců reklamy
(Hanka Kadeřábková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//arr6lp// | Bakalářský program (Bc.) / | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic