Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
(Michal Šoulák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Jan Brabec)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ybxo0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma