Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
 (Jiří Straka)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Kristýna Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
 (Michal Šoulák)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
 (Jan Brabec)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/ybxo0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)