Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
(Petra Sudolská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qsph3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
(Kristýna Hörnerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uowoj/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
(Ekaterina Schönwald)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bcjry/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
(Vlasta Sedláková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qvhfl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
(Karolína Šašková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4ot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s nadměrnou a podměrnou obuví
(Tereza Šiková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kqb4w3// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
(Ema Buršíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//u7du0j// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma