Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy
(Natálie Ringová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xy7q8/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Aneta Nekolová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4riz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti
(Karolína Hašková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b026a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Anna Kolomazníková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9n8u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma