Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Řízení, vztahů, se, zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
(Jana Marková)2013, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//4pc0yn// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Práce na příbuzné téma
Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
(Tomáš FILIPCSIK)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//d5l1pa// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
(Vlastimil CIGOŠ)2012, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//43ow5j// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
(Kadiatou Odeithiam)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Iva Fulínová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma