Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
drogerieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje vybraného produktu
(Štěpánka Tůmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Marek Khánský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing Plan for Small Luxury Hotel
(Maria Davydova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74815 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma