Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kvalitativní sonda: Rodiče jako hlavní aktéři rozhodování o odkladu školní docházky
(Markéta Jelínková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q67rv/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Sonda do života rodin s autistickým dítětem se zaměřením na aspekty denního režimu
(Romana Kulhánková)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7rtvvc// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Ludmila Lacinová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm1jt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Monika Bačová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Průša)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2fbo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
(Martin Fukala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Marek Nejman)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bppyt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
(Tereza Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csm6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
(Denisa Pešková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8d28/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma