Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RecenzeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
(Martina Borýsková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13871/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Valerie Benešová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/i3gjf/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
(Daniel Demarteni)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/vnw1z/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
(Martina Borýsková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13871/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma