Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mobile Application Marketing practices and strategies in Logistics
(Anil Sezen)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76652 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
(Hüseyin Anil Sezen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/76652 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
(Sára Szmeková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88923 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
(Ondřej Hanulík)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/heg02/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
(Tomáš Cimburek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjti5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
(Jiří Voříšek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vemqi/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
(Dmytro Husiev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmlfe/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Application of content marketing in marketing communication of universities
(Katarína Marečková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ao8bf1// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
(Dominik Vlach)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s7xcn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma