Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konzumní kultura jako morální problém
(Igor Janeček)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9bqi/ | Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Informační společnost z pohledu evoluční ontologie
(Hana Janečková)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rwak4/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Konzumní kultura jako morální problém
(Igor Janeček)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9bqi/ | Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
(Tomáš Kundrát)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ig0j3/ | Bankovnictví / Makléř | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
(Andrea Horňáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dt43a/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Doležal Doležal)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oirar/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
(Radka Kutilová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bqrbc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Monika Berková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s6266/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
"Ve světle bontonu". Meziválečná konzumní společnost v Československu na příkladu spotřeby kávy, kakaa, čokolády a čaje.
(Tereza Syrová)2012, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52874 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářské a politické dějiny 20. století | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Evgeniia Galeeva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0lpr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma