Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Key wordsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing neziskové organizace
(Kornelie Holá)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13206/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Marketing charitativního projektu v rámci neziskové organizace
(Eva Slouková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k74kb/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
(Tereza Vojkovská)2017, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uqduu/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Marketing neziskové organizace VietUp
(Anna Nguyenová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90318 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Guerrilla Marketing in Education Industry
(Ulbossyn Aidymbekova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8ho8/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Guerrilla Marketing in Education Industry
(Ulbossyn Aidymbekova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8ho8/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma