Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace neziskových organizací s médii
(Jana Přibíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bceyr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
(Anna Havránková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u024j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations)
(Petr Václavík)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ks21b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace užití prostředků PR v rámci projektů „ Atény 2004“ a „Praha olympijská“
(Diana Brennerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yre1n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma