Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Tomáš Vlastník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2476/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
(Ondřej Hanuš)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dq25r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Alissa Kazazayeva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z7ww9/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
(Mikhail Serebriannikov)2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//44mt5w// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
(Jan Kudláček)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al8g6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama
(Jana Šmejkalová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k1ppq/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma